*jawab salam aku kalau kau islam!

*perempuan dalam gambar tu gila gelak sensorang. Hahah -,-

Faham tak, kalau aku cakap aku menyampah menghadir kan diri disekolah harini?
Faham tak, kalau aku cakap aku bosan dekat sekolah tadi?
Faham tak, kalau aku cakap aku merasap je dekat sekolah tadi?
Faham tak weh? Sila faham k. Sesungguhnya mmg aku menyampah sebab mcm sengal sengal hidup je dekat sekolah tadi. Gentle bosan dekat sekolah tadi. Sumpah aku berasap merasap dekat sekolah tadi. Tapi bjet bjet cool mcm cooliooo. Apa tu? -.- Ah abaikan!

Budak kelas aku ramai tak datang pergi dangdut dekat rumah sendiri. Tension aku datang sekolah, tgk class. Weh apa ni banyak kosong. Kalau aku tau, malas aku datang harini. Aishh -,- Ehhhhh! Time Pengajian Am, firstime weh firstime! Cikgu tak mention nama aku. Eh bukan main bangga pula aku. Tak sia sia aku tutup muka bila dia dtg tempat aku. Hahah dan boleh cuba lagi untuk class seterusnya. After that kelas MUET. 3masa and thanks lah dekat cikgu mna yang buat jadual mcmni. Mmg main gila. MUET 3 masa do -..- Apa nak buat? Nasib tadi not really boring and okay ah tadi. P bilik tetrik. Konon nak buat speaking lah apa tapi at last jadah haram. Langsung takdo. budak kelas aku mcm budak-2 ribena. Sila faham, Degil mcm apa. Teacher marah, rilek jadi budak baik for one minute and after that 'Hi Teacher, kami budak 6tahun' And teacher bersabar  jelah kan. And part Kumin main main lappy aku mcm harta ayah dia. Sabar aku mcm layan budak 6bulan dengan kumin ni. Tekanan betul. Then, part yang budak kelas *takboleh mention nama :) aku suddenly touching dgn teacher, keluar kelas mcmtu je. Hentak hentak pintu and yeah aku and budak kelas lain 'wow, cool' wak aku lah coooool kan?

Time rehat, p toilet with Gya, and balik kelas lepak belakang. Sumpah bosan. Kumin buat lappy aku menggila sama mcm otak dia yang gila. K ngam sama gila lah kan. Fuhhhhhhhhh -..- Dah tu, pandai buat. Tak pandai betul kan. Tak berangin pula aku? Dengan Shahrul tah dari planet asing mna datang. Main cucuk leher aku guna batang bendera doplosen. Nak mencarut, haih puasa *cehh bjet padahal, semua dah keluar. Haha k -,- Berbalik pasal Kumin, Kumin gila jahanamkan lappy aku for beberapa minit. Aku bjet gelak gelak 'weh kumin, betul kan balik' Kumin muka bajet bajet comel 'sumpah taktau weh' Woi sabar aku. Dalah curi-2 baca blog aku. Pasrah aku dengan dorang.

So conclusin? Eh ada conlusion? Oihh ontah lahh -,- yang penting wa bopring dekat sekolah tadi.