Hi hi and hi there! 
Macam a lot of things want to story either sad or happy and i'll start with happy story first and yeah takda lah awal awal lagi aku dah hilang mood nak update belog ni. Kan? 
Semalam, hidup aku mcm pelangi *hamekau ayat den. Semalam, aku happy menggila macam budak baru tgk dunia. Semalam and semalam mmg aku rasa dunia ni anna yang punya :D Gentle. Semalam wall-ING dengan si thambi sorang tu, syukri. And yeah memb den since form2 bhai. Even tak lama mana pun kawan tapi tapi lama jugak lah kan. Actually, aku rasa nanti dia mesti heboh cakap aku minah kecoh sebab buat update pasal dia. Wehh, dia bajet retis bhai. Padahal hidup baru sampai PLKN je do -..- Tapi aku berani juga letak pasal dia. Aishhh..

Ni yang semalam, *click kalau tak nampak.

See, dia cakap aku kecoh. Aku pun taktau tang mana aku kecoh. Dia suka kutuk kutuk aku. Dia pernah panggil aku AJK BON. Even at first aku taktau apa maksud panggilan tu. Aku sabar kan jelah. Rupanya maksud tu BONTOT, sebab dagu aku mcmni. Tak sedih pula kan? Dia suka carut carut aku, dia suka minta duit aku macam pengemis kat pavi *aku bg kau pengemis yang up up sikit :D Hahah k -..-
Sometime, naik menyapah aku nak layan perangai dia tapi sometime sewonok bhai. Tu belum part datang mulut takda insurans dia. Peh sakit hati kalau kena. Nak nak bila datang mood gila dia. Semua dia nak maki. Then then datang part perangai dia yang suka drop drop orang. Jatuh jatuh kan orang. Yang tu lagi sakit hati. Sabar wehh dengan dia -,- Kadang kadang rasa, kalau dia tu bukan gangster sekolah dulu. Aku nak je cabai mulut dia guna cili besar dekat kantin sekolah tu. Biar dia rasa, dia tu kecik kecik manusia je. Gentle! Aku taktau macamna aku boleh kawan dengan gangster sekolah ni. Aku dah lah budak baik kat sekolah *eh eh? Haha k -,- Sorry syukri! Peace eh peace :) Tapi sometime datang part perangai kebapaan dia. Macam bagus je, gentle. Sedap story problem dekat dia tapi jarang ah perangai mcmni dia nak ada sbb mmg almost semua perangai dia, JAHAT! Hahah peace syuk :D Okay enough pasal syukri. Dia tak famous.

*Click kalau nak besar.

Act mimpi dah lama and baru rasa and baru teringat sebenarnya nak update. Awh :D Sweet gila aku kalau aku yang play the guitar then sing sweet song. PEMBETULAN! Bukan sweet sebenarnya, tapi terhegeh. Hahah k -,- Act dalam mimpi tu, idk lah whos that person *OMYENG! Yang pasti, aku menyanyi. Tapi suara wa macam katak. Nasib mimpi so just me yang dengar mcmna teruknya suara saya tu ^^ 

SCHOOL WEH SCHOOL!
Act, aku dah rasa macamna letihnya jadi form6. And gentle aku tension. Sometime mcm dah malas nak hadap buku, sometime rasa mcm nak stop to being form6, sometime sampai rasa nak bakar sekolah biar takda sekolah i'll freedom from suck school. *cjayy dah macam keling. Haritu kecoh sekolah best. Hahh k -,- mmg best tapi tension still ada. Tak percaya, cuba try test weh meh sekolah and jadi aku. Rasa lah. Belum part terasa dengan memb sendiri tu. Beum part kena perli baik punya tu. Belum part kena bahan semua. And and part cikgu suka tanya tanya soalan yang aku mmg tak pernah tahu apa jawapan dia. Nasib cjay pandai cover bajet bajet 'Hahah k, wa tak herang ah korang nak bising bising pasal aku' Fact, sometime. Bak kata bella 'Sakit pula hati kita -,-'

Kadang kadang, aku datang sekolah mcm kosong je otak. Datang otak mcm komputer. Apa cikgu bagi semua masuk. Nak nak dekat exam ni hah. Paksa gak ah otak. Masuk juga ah sometime. Dah dtg otak lembab mcm siput. Paksa mcmna pun, dengan cikgu ulang banyak kali apa dia ajar. Still wa tak faham weh! Kadang kadang rasa nak pinjam otak budak ABK! Budak pandai kan. Cetttt -..- Yang aku tak boleh nak blah, selalu otak siput je yang datang T.T Tensionnnnnnnn. Macamna nak exam kalau sejarah bab satu aku tak habis baca, macamna nak exam kalau pengajian am, aku tak amek kisah, macamna nak exam kalau MUET berterabur, macamana nak exam kalau ekonomi tau bab keanjalan je, macamna nak exam kalau pengajian perniagaan aku tak faham langsung. MACAMNA wehhhh? Ah tekanan k tekanan -,-

*tulah sedih aku ank story, ehh! Ada lagi T.T

Idk why lately ni nak menangis je rasa. Tapi sabar kan hati. IDK whyyyyyy T.T Nak meraung golek golek mantau boleh puas kan hati, innet? Tapi kalau aku mcmtu, tak rock baby tak rock. Aku dah lah macho pastu nak nanges nanges nnt kena kutuk. Malu ah kan kan? Haha k -,-