Hi, sila jawab salam saya kalau sayang :D Hahah k. 
Mood totally sedang lagi excited since berbuka dengan budak kelas ytday. Seriously. Jadi, sila faham jika ayat mcm menggelabah mcm Elly Suriati. Eh? *abaikannnnn..

Semalam, kelas aku berbuka dekat PIZZAAAA. Total semua harga, rm200 sonmething i guess. *Actually tu bukan apa aku nak cerita so abaikan lagi lah.


Percaya tak, percaya tak, percaya tak? Semalam aku, bella, dolly and farah pakai baju kurung buka puasa. Mak bella perli saya 'Macam nak bertunang je' K fineeeee. Hahah. Before p pizza. Aku, bella and dolly p photobooth dekat atas tempat game tu. Berjimba lah disana ye dok? AHAKS AHAKS AHAKS. Sape rasa diri anda tak lawa, sila sila p sana. Takpayah makeup. Sumpah sendiri gmb keluar nnt kompen lawa mcm kami. Haha k -,-


Nahhh, sorry kabur. Well. Gmb klon buruk than gmb asal. Kan? Ahak, sumpah aku excited mcm apa semalam. Semua mcm tak pernah tangkap gambar. Berebut nak gamb depan. Muka nak cecemol je semua. Dafuq weh. Haha tapi yeah ini lah yang manis :)

Then percaya tak aku makan Pizza lagi banyak dari Kumin. Aku taktau mcm mna dia boleh kenyang dengan cepat and aku makan berganda dari dia still lagi tak kenyang kenyang. Nak cakap tak baca bismillah. Awal lagi dah baca. Mmg kepelikan lah kan.  Bila tengok aku makan mcmtu. Dah semua nak perli. 'Cjay, dah kenyang?' Aku sesengih jelah. Fact, aku lapar lagi, gentle. Rasa mcm after makan pizza nak p Mcd, foldover *gitu ke eja? -,-
Tapi atas kata hati 'SABAR CJAY, NAFSU SEMUA TU' aku terpaksa lupakan FOLDOVER. 
After makan pizza, and after kekenyangan. Duduk lah sikijap dekat pizza tu. And ada abg sorg ni ensem pastu Bella gatal gatal main mata dengan dia. Haha k. Pastu Yas datang duk sebelah. K fine, aku kdgkdg rasa nak bg penampar dengan perangai bangang dia. Gentle. Tak sakit pulak hati, tengah borak borak, amek tangan aku then suh korek hidung dia. Nak mencarut wa rasa. *emosi pula saya.
AHAK AHAK AHAKSSSS!


Nahhh, ni dia yas. Dolly panggil dia yayas. Katanya, mcm manja nama tu. Haha geliiiiii.
*abaikan muka excited saya T.T Sumpah buruk mcm minta penampar.


Dah knp masuk kan gmbar hamba Allah ni kan? Hahah k saja lah sbb orang kata dorang mcm adik beradik. Aicehhh untung ah en en. Eh btw, ni lah kumin. tak percay en? Dia makan sikit dari aku. Tapi fact weh fact. 

After that, kitorang naik atas. And siapa yang solat p solat and yang lain duduk melepak atas kerusi mcm peminta sedekah. K foineeee. Mmmg boring sangat dah kan, at last Dolly ajak karoke. K karoka.Menyanyi mcm orang mmg dah nazak. Haha suara semua nak bajet sedap je nyanyi kuat kuat fact. HARAM!
Dolly dengan Bella tangan dah terangkat angkat bjet semua mcm tengah tgk dorg buat show. Farah and her future husband jadi suara latar ye anak anak dekat belakang kami. 
And makin banyak lagu kitorng nyanyi, manusia yang masuk bilik tu makin ramai pula. Dan bila syahrul ada sekali. Ia sangat menyakit kan. Bajet lagu semua nak bi je. Aku bukak dangdut. Habis aku kena kutuk. At last aku paksa dia duet dgn aku lagu MEMORI DAUN PISANG. Haha k mcm bangang lah kan. 

Then after habis penat berjimbaaaaa, almost pukul sepuluh i guess atau lebih sikit. Semua bergerak nak balik and that moment. Aku tak lupa :D Serious wa cakap!

 Thats all for today, panjang ke idokk entry ni? Ahah k. Byebyeee maria carey :)